Spring naar hoofd-inhoud
Zoeken naar

Ik huur: administratieve zaken

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Hoe gaat het verder als ik mijn huur opzeg?

    Wilt u de huur opzeggen? Houd dan rekening met het volgende:

    • Opzeggen doet u schriftelijk, bijvoorbeeld per e-mail of brief. Ook kunt u opzeggen via het huuropzeggingsformulier op de website.
    • Voor een woning geldt één maand opzegtermijn, voor een garage drie maanden. Opzeggen is iedere dag van de maand mogelijk.
    • Na ontvangst opzegging, plannen we een eerste controle in. De opzichter loopt met u door de woning en bespreekt wat u moet doen voordat u de sleutels inlevert.
    • Overname geregeld? Spullen die de nieuwe huurder overneemt, hoeft u niet te verwijderen.
    • Bij de eindcontrole levert u de sleutels in en is de huur officieel beëindigd.

    Meer informatie hierover vindt u hier.

  • Waarom betalen mijn buren minder voor dezelfde woning dan ik?

    Iedere huurovereenkomst is een individuele afspraak tussen huurder en verhuurder. De huurprijs van hetzelfde woningtype kan inderdaad verschillen. Dit komt door beleidskeuzes van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen uit het verleden, maar ook door de wet- en regelgeving van de Rijksoverheid. Lees hier verder.

     

  • Mijn partner is overleden. Kan het huurcontract op mijn naam?

    Ja dit kan. Is er sprake van een echtpaar of geregistreerd partnerschap dan wordt de medehuurder/bewoner automatisch hoofdhuurder als de hoofdhuurder overlijdt. Geeft u deze wijziging wel door aan ons zodat wij het huurcontract op correcte wijze kunnen aanpassen. Hierbij moet u meesturen:

    • kopie overlijdensakte;
    • kopie identiteitsbewijs van de huurder die het huurcontract wil voortzetten.

    Meer info >>

  • Kan ik mijn woning kopen?

    In principe is dit niet mogelijk. Jaarlijks komen er maar een zeer beperkt aantal woningen te koop. Om jongeren ook een kans te geven op de woningmarkt geven we deze de voorkeur. Meer informatie.

  • Hoe kan ik de huur betalen?

    Het handigst is dat u uw huur betaald via automatisch incasso. Ideaal omdat u er geen omkijken meer naar heeft en het zo dus ook niet meer kan vergeten. Hiervoor kunt u telefonisch een machtiging opvragen. Deze sturen we gratis op.

    Huur kunt u ook betalen via Ideal op MijnWoongoed. 

  • Wie mag de huuropzegging bij een overlijden ondertekenen?

    Als er sprake is van overlijden van een huurder én er is geen medehuurder/partner, dan moeten de erven de huur opzeggen. Bij de opzegging moeten ze een kopie van de overlijdensakte meesturen.

  • Kan ik de huur telefonisch opzeggen?

    U moet de huur altijd schriftelijk, via het opzegformulier of via de e-mail opzeggen.

  • Wat is de opzegtermijn bij het opzeggen van een woning en/of een garage?

    De opzegtermijn bij het opzeggen van een woning is één maand. Dit gaat in op de dag dat wij de huuropzegging ontvangen. De opzegtermijn voor een garage is drie maanden.

    Meer informatie over het opzeggen van de huur leest u onder de link.

Ik zoek

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Wanneer weet ik of ik voor een nieuwbouwwoning in aanmerking kom?

    Interesse in een nieuwbouwwoning?
    We krijgen vaak de vraag van geïnteresseerden voor een (ver)nieuwbouwwoning of wij al weten of ze in aanmerking komen voor een woning op de nieuwbouwlocatie. Het toewijzen van een (ver)nieuwbouwwoning gebeurt pas als we ongeveer weten wanneer de woning klaar is. Dit kan dus soms wel even duren.

    Heb je interesse voor een nieuwbouwwoning maar sta je nog niet ingeschreven? Schrijf je dan zo snel mogelijk in via onze website. De inschrijfdatum is namelijk erg belangrijk. Daarna kun je een mail sturen of even bellen naar team Verhuur & Informatie om door te geven voor welke (ver)nieuwbouwwwoning je interesse hebt.

  • Wat is een Inkomensverklaring Belastingdienst?

    Een inkomensverklaring is een document dat de Belastingdienst verstrekt en dat gegevens bevat met betrekking tot het inkomen in een bepaald belastingjaar. Een inkomensverklaring heeft u nodig bij de toewijzing van een sociale huurwoning.

    Meer informatie >>

  • Welke documenten heb ik nodig voor een inschrijving?

    • Een afgeschermd kopie van een geldig legitimatiebewijs van aanvrager. Verhuist u met een tweede aanvrager, dan moet u van beiden een afgeschermd kopie van een geldig legitimatiebewijs meesturen; Het afgeschermde kopie van uw identiteitsbewijs gebruiken wij alleen voor het controleren van uw persoonsgegevens. Na controle vernietigen wij deze. Maak uw pasfoto en BSN nummer onleesbaar of gebruik de KopieID-app van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Als u geen gebruik wilt maken van de KopieID-app van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, dan kunt u hier een voorbeeld vinden van hoe een afgeschermd kopie identiteitsbewijs eruit kan zien.
    • Een inkomensindicatie van u. Verhuist u met een tweede aanvrager, geef dan van beiden de inkomensindicatie op.Het is in uw eigen belang dat u deze inkomensindicatie zo goed als mogelijk invult. Dit om een teleurstelling later te voorkomen. Door een verkeerde inkomensindicatie komt u misschien niet in aanmerking voor de woning waar uw voorkeur naar uitgaat. Woongoed Zeeuws-Vlaanderen begrijpt het goed als u meer zekerheid wilt of een woning aan u kan worden toegewezen op basis van uw inkomen. In dat geval kunt u een inkomensverklaring overleggen. Lever hiervoor een inkomensverklaring van de Belastingdienst van het voorgaande jaar of van maximaal twee jaar geleden in.

    Meer informatie over inschrijven vindt u hier.

  • Waarom heb ik een Inkomensverklaring Belastingdienst nodig?

    U heeft een Inkomensverklaring Belastingdienst nodig omdat wij u inkomen moeten weten om ‘passend’ te kunnen toewijzen.

  • Hoe kom ik aan een Inkomensverklaring Belastingdienst?

    Een Inkomensverklaring Belastingdienst kunt u opvragen bij de belastingdienst.

  • Hoe kom ik in aanmerking voor een woning?

    Als een woning zoekt moet u ons woningaanbod op MijnWoongoed in de gaten houden. Ziet u een leuke woning dan kunt u reageren. Vervolgens bekijken wij of u in aanmerking kunt komen voor deze woning. We kijken onder andere naar het ‘passend’ toewijzen en of u voldoet aan de toewijsvoorwaarden. Voor toewijzing moet u een verhuurdersverklaring overleggen. Bij bijzondere situaties zoals huurschuld, overlast of overtreding van de Opiumwet bespreken wij vooraf of u in aanmerking komt voor een huurwoning onder bepaalde voorwaarden.

  • Wanneer kan ik urgentie krijgen?

    Klik voor meer informatie over urgentie op de link.

  • Hoe kan ik reageren op een woning?

    U kunt reageren op een woning in ons woningaanbod via MijnWoongoed. Hiervoor moet u zich eerst inschrijven. Dit kan ook via MijnWoongoed. Is uw inschrijving akkoord, dan kunt u reageren op een woning. U kunt een profiel maken met een voorkeur voor type woning en woonplaats. Komt er een passende woning vrij, dan ontvangt u een tipbericht in uw mailbox. Hierop kunt u reageren. Nadat de termijn verlopen is, volgt door ons een voorlopige toewijzing. Hierbij houden wij rekening met de inschrijftijd en passendheid van de woning.

    Welk aanbod staat op de site?
    Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed onder 'Aanbod'. Hiervoor hoeft u nog niet in te loggen.

    Welke informatie vind ik per woning?
    Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto's van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

    Hoe kan ik reageren?
    Ziet u een voor u geschikte woning, dan kunt u direct reageren.

    • U selecteert de woning.
    • U logt in om te reageren.
    • U plaatst uw reactie. per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
    • Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

    Hoe weet ik of ik de woning mag huren?
    Voor het toewijzen kijken wij naar de inschrijftijd en we toetsen of uw inkomen en gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Ook controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd. Bent u de eerste kandidaat dan maken wij met u een afspraak voor bezichtiging van de woning.

    U ontvangt een e-mailbericht als u niet geselecteerd bent. U kunt dan weer reageren op een andere woning.

  • Wat is passend toewijzen?

    Met het passend toewijzen wil de overheid ervoor zorgen dat mensen met de laagste inkomens niet een voor hen te dure woning kunnen huren. Maar ook dat huurders met een hoger inkomen niet een woning kunnen huren met een te lage huurprijs. Huishoudens krijgen door deze regeling een woning met een huur die aansluit bij hun inkomen. Klik voor meer informatie over passend toewijzen verder.

  • Hoe werkt het met het toewijzen van een zorgwoning?

    Kandidaten voor appartementen in een zorgcomplex bij een verzorgingstehuis zoeken we in eerste instantie in overleg met de zorgleveranciers. Hebben de zorgleveranciers geen passende kandidaat dan plaatsen we de woning alsnog in het woningaanbod op MijnWoongoed. Hierop kunt u dan reageren. 

Ik huur: vragen over onderhoud

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Hoe verwarm ik mijn woning met een warmtepomp?

    In veel woningen plaatsten wij al warmtepompen. Dit om onze woningen duurzamer te maken. Voor u als huurder betekent dit wel een aanpassing van het stookgedrag. Dat een warmtepomp je huis verwarmt, is niet helemaal waar. Een warmtepomp houdt je huis vooral op temperatuur. Bij een gelijke temperatuur houdt je warmtepomp op de meest zuinige manier je huis warm. Hoe beter je woning geïsoleerd is, hoe minder energie het de warmtepomp kost om die temperatuur vast te houden. Een hybride warmtepomp (een warmtepomp die samenwerkt met de cv-ketel) verbruikt bij een gelijke temperatuur in huis vaak ook geen tot weinig gas. Meer weten hierover? Lees dan hier verder.

  • Kan ik hulp krijgen met het tuinonderhoud?

    Wij vragen van u om uw tuin te onderhouden. Dit voorkomt nog meer onkruid in uw tuin en die van de buren. Daarnaast maakt een leuke tuin de buurt een stuk gezelliger voor iedereen. Helaas is het niet voor iedereen mogelijk om dit zelf te doen. Wij hebben niet de mogelijkheid om u hierbij te helpen. Wel zijn er instanties die misschien een oplossing kunnen bieden.

    Gemeente Hulst: Hulst Werkt | Meer informatie kunt u opvragen bij de heer Pijcke via e-mail, f.pijcke@gemeentehulst.nl.

    Gemeente Terneuzen: aan-Z | Meer informatie vindt u op hun website www.aan-z.eu/volwassenen/tuinklusjes of u kunt bellen op nummer 0115-563015.

    Gemeente Sluis: SamenSluis | Kijk eens op de buurtapp SamenSluis

    Maakt uw buurt gebruik van buurtapp Hoplr. Dan kunt u misschien hier uw hulpvraag stellen.

  • De CV doet het niet. Waar kan ik dit melden?

    Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

  • Ik heb geen warm water. Waar kan ik dit melden?

    Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

    Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

  • De thermostaat werkt niet of niet goed. Waar kan ik dit melden?

    Een storing aan de thermostaat kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

  • De CV lekt. Waar kan ik dit melden?

    Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

  • De boiler of geiser werkt niet. Waar kan ik dit melden?

    Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

  • De radiator lekt. Wie repareert dit?

    Als u radiator lekt dan kunt u dit net zoals bij een cv-storing of lekkage aan de cv-ketel rechtstreeks melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

  • Ik wil wat veranderen in of om mijn woning. Hoe regel ik dit?

    Een verandering aanbrengen mag. Hiervoor kunt u een aanvraag indienen. Lees hier verder.

  • Hoe zit het met overname van spullen?

    Overname van spullen moet u zelf regelen met de nieuwe huurder. In het geval van overname brengen wij u in contact met de nieuwe huurder. Wil de nieuwe huurder uw spullen niet overnemen, dan moet u deze alsnog verwijderen.

  • Wanneer krijg ik een nieuwe keuken?

    Wij vervangen een keuken iedere 18 jaar. Om de 36 jaar nemen we ook het tegelwerk mee. Wilt u weten wanneer u keuken aan de beurt is, neem dan contact op met team Technisch Toezicht.

  • Wanneer krijg ik een nieuwe badkamer?

    Wij vervangen de badkamer na 36 jaar. Wilt u weten wanneer u badkamer aan de beurt is, neem dan contact op met team Technisch Toezicht.

  • Ik heb overlast van ongedierte. Wat kan ik doen en wie betaalt het?

    Als u overlast heeft van ongedierte is dat voor eigen rekening.

    Een uitzondering is als heel de straat overlast van ratten heeft, dan kunt u de gemeente inschakelen. In alle andere gevallen kunt u zelf actie ondernemen of een ongediertebestrijder bellen. Bijvoorbeeld Lader Plaagdierbestrijding of Traas Ongediertebestrijding.

  • Wanneer wordt de goot schoongemaakt?

    Eén keer in de drie jaar maakt Van der Velden Rioleringsbeheer preventief de goten school. Als er extra vervuilende factoren aanwezig zijn, dan gebeurt dit in opdracht van de opzichter vaker. Mocht er onverhoopt toch een verstopping optreden dan mag u zelf contact opnemen met Van der Velden.

  • Waar kan ik mijn klacht neerleggen over afvalcontainers die overlast veroorzaken?

    Heeft u overlast van afvalcontainers dan kunt u hierover contact opnemen met wijkbeheer via telefoonnummer 0115-636000.

  • Wie snoeit de bomen en ander groen in de straat/wijk? En wanneer vindt dit plaats?

    Woongoed Zeeuws-Vlaanderen werkt hiervoor samen met enkele hoveniers uit de regio. Zij onderhouden alleen de groenvoorzieningen van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen zoals overhoeken. Dus niet de groenvoorzieningen van de gemeente. In de zomer wordt er iedere twee à drie weken gemaaid. Groen zoals overhoeken onderhouden zij iedere zes weken.

  • Ik heb overlast van onkruid in de tuin van de buren. Hoe pak ik dit aan?

    Heeft u overlast van onkruid uit de tuin van de buren dan kunt u dit melden bij wijkbeheer via het telefoonnummer 0115-636000.

  • In mijn wijk ligt een terrein van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Het staat vol onkruid. Wie en wanneer maaien ze dat?

    Hiervoor werken we samen met enkele hoveniers. In de zomer maaien zij om de twee à drie weken. Het tuinonderhoud op onder andere de overhoeken vindt iedere zes weken plaats.

  • De brandgang staat vol met rommel/onkruid. Waar kan ik dit melden?

    De meeste brandgangen zijn van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Maar met name in Sas van Gent zijn deze van de gemeente. In principe is het onderhoud van de brandgang voor de huurder zelf. Mochten er toch klachten zijn, dan kunt u dit melden bij team Sociaal Beheer via het telefoonnummer 0115-636000.

MijnWoongoed

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Wachtwoord vergeten?

    Uw wachtwoord kunt u via deze link herstellen.

  • Gebruikersnaam vergeten?

    Bent u uw gebruikersnaam vergeten dan kunt u een nieuwe opvragen via info@woongoedzvl.nl. U ontvangt dan zo snel mogelijk een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.

  • Wat kan ik met ‘MijnWoongoed’?

    Woningzoekenden:

    • inschrijven als woningzoekende;
    • uw contactgegevens wijzigen of toevoegen;

    • uw zoekprofiel maken en aanpassen. Hierop kunt u uw wensen kenbaar maken voor het woningtype en de woonplaats waar u wilt wonen. U kunt meerdere zoekprofielen maken, bijvoorbeeld als u voor meerdere woningtypen tipberichten wilt ontvangen.

    • direct reageren op het beschikbaar woningaanbod;

    • wijzigingen zoals het toevoegen of annuleren van een medeverhuizer en het beëindigen van uw aanvraag moet u  aan ons doorgeven via de mail info@woongoedzvl.nl. Deze aanpassingen kunt u niet zelf verwerken in het klantenportaal.

    • Uitschrijven.

     

    Huurderszaken:

    • betalen;
    • betalingsgegevens;
    • gegevens inzien en wijzigen;
    • huurprijssamenstelling;
    • gebruikersnaam vergeten;
    • reparatieverzoek;
    • wachtwoord vergeten;
    • woningwaardering inzien.
  • Welk aanbod staat op de site?

    Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed, onder Aanbod. Hiervoor hoeft u niet in te loggen.

  • Welke informatie vind ik per woning op ‘MijnWoongoed’?

    Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto’s van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

  • Hoe kan ik reageren op een woning?

    Ziet u een voor u geschikte woning, dan kunt u direct reageren via MijnWoongoed op de website.

    1. U selecteert de woning.
    2. U logt in om te reageren.
    3. U plaatst uw reactie. Per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
    4. Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

  • Hoe weet ik of ik de woning mag huren?

    We toetsen of uw inkomen en uw gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Denk hierbij aan de inschrijftijd, of u een verhuurdersverklaring kunt overleggen en we passen het ‘passend’ toewijzen toe. Bij bijzondere situaties zoals huurschuld, overlast of overtreding van de Opiumwet bespreken wij vooraf of u in aanmerking komt voor een huurwoning onder bepaalde voorwaarden. Ook controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd.

    Als een woning zoekt moet u ons woningaanbod op MijnWoongoed in de gaten houden. Ziet u een leuke woning dan kunt u reageren.

Algemeen

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Kan ik mijn afspraak nog afzeggen?

    Af en toe komt het voor dat mensen op het allerlaatste moment een afspraak afzeggen. Zeker als dit via het algemeen mailadres binnenkomt, wordt dit niet altijd direct bekeken. Ook is de betreffende collega misschien al onderweg.

    Moet u onverhoopt een afspraak met één van onze medewerkers afzeggen, doe dit dan per telefoon en op tijd, in ieder geval 24 uur voor de afspraak. Dit werkt voor iedereen een stuk prettiger.

  • Kan ik jullie een mail sturen met mijn vragen?

    Heeft u een vraag of opmerking, dan kunt u een mail sturen naar ons via info@woongoedzvl.nl. is uw mail niet compleet dan duurt het langer voordat u een antwoord krijgt. Let er dus op dat u de volgende zaken duidelijk vermeldt in uw bericht:

    • Uw achternaam en huuradres.
    • De collega’s die deze mailtjes verwerken, weten niet waar het over gaat of met wie u misschien heeft gesproken. Zet dit in het onderwerp en vermeld de naam van de medewerker voor wie de mail bestemd is.
    • Vermeld bij een sociale klacht ook het adres van de overlastveroorzaker.
    • Bent u woningzoekende, vermeld dan ook uw geboortedatum. Zo kunnen we uw gegevens makkelijker terugvinden.
  • Hoe zit het nu precies met GlasDraad?

    In 2022 besloten wij om al onze woningen aan te laten sluiten op glasvezel via GlasDraad. Dit zonder kosten voor de huurder. Met glasvezel van GlasDraad Zeeuws-Vlaanderen kunt u kiezen uit achttien providers voor internet en televisie. Op de website glasdraadZeeuwsVlaanderen.nl vindt u een overzicht van deze providers. Maar blijft u liever bij uw vertrouwde provider, dan is dat ook geen probleem. Het is namelijk  geen verplichting om over te stappen naar een glasvezelprovider. GlasDraad informeert u tijdens de aanleg van het netwerk over de mogelijkheden. Als u al bij één van de providers een abonnement heeft, kunt u overstappen naar glasvezeldiensten van uw huidige provider.

    Planning en vragen
    Wilt u meer weten? De meest actuele informatie over de voortgang en planning vindt u op www.glasdraadzeeuwsvlaanderen.nl. Heeft u hierover vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met GlasDraad. U kunt hun bereiken via e-mail, zeeuwsvlaanderen@glasdraad.nl of op telefoonnummer 0115-510000.

  • Overlast van de buren

    Last of overlast van buren of omgeving?
    Wat is last en wat is overlast. Uw woont in een woonwijk dus het is normaal dat u af en toe last heeft van de buren. Wanneer dit overlast wordt, is het niet meer leuk. Ga daarom op tijd met elkaar in gesprek voordat de last terugkerende overlast wordt. Denk hierbij aan bijvoorbeeld harde muziek, blaffende honden, stank of overhangende takken. Vaak lossen buren dit samen op, maar soms is er meer hulp nodig. Lees hier verder wat je kunt doen.
     

  • Een WhatsApp van EP labels?

    Ontvangt u een WhatsApp van EP Labels? Geen zorgen, dit is géén nepbericht! EP-Labels werkt samen met Woongoed Zeeuws-Vlaanderen om het energielabel van uw woning vast te stellen.

    Wat betekent dit?

    • Een medewerker van EP-Labels neemt contact met u op om een afspraak te maken.
    • Tijdens het bezoek bekijkt de adviseur hoe energiezuinig uw woning is.
    • Het onderzoek duurt meestal tussen de tien en twintig minuten.
    • Vertrouwt u het niet? Vraag dan altijd om een identificatie.

    Waarom is deze controle belangrijk?
    Het energielabel geeft inzicht in de energiezuinigheid van uw woning. Op basis hiervan kijken we naar mogelijkheden om uw wooncomfort te verbeteren en energiekosten te verlagen.

    Twijfelt u?
    Neem gerust contact met ons op of bezoek onze website voor meer informatie.

  • Ik heb thuis geen internet, wat nu?

    Met uw inlogcodes kunt u overal inloggen op beschikbare computers, met uw mobiele telefoon, I-pad of laptop. Heeft u helemaal geen internet en geen sociaal netwerk om dit voor u te doen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken met u de mogelijkheden om te reageren op het aanbod.

  • Wat zijn de openingstijden?

    Het kantoor in Terneuzen is geen klantenbalie. Wilt u een persoonlijk gesprek, neem dan contact met ons op via 0115-636000 keuze 2 of info@woongoedzvl.nl.

    Per telefoon zijn we iedere werkdag te bereiken vanaf 8.30 - 14.30 uur.